czwartek, 27 lutego 2014

VOID

Kategorie: Moda, Kulinaria, Lifestyle
 
O czym poczytamy - kilka zdań od autora bloga:

Jestem Oliwia Alicja. mam 14 lat, kochanego chłopaka i 3 przyjaciółki - Wikę, Zuzę i Dominikę. Kocham słuchać muzykę [Rock, metal, alternatywna, poprzez wpływy pewnej osoby także klubowa] i wraz z nią odpływać do własnego świata. Zawsze mi pomaga, robi ze mną to czego oczekuje. Nie lubię tłumów. I choć czasami potrzebuje drugiej osoby obok, wole siedzieć sam na sam z laptopem, słuchawkami i oczywiście jedzeniem, którego nigdy nie może mi zabraknąć... Kocham jeść. Na blogu znajdziecie oryginalne OOTD, ciekawe przepisy kulinarne, rankingi, recenzje oraz wiele wiele innych interesujących tematów, które zainteresują każdego. Mam nadzieje ze mój blog Cie zaciekawi i pozwoli Ci odnaleźć prawdziwe ja. Pozdrawiam incoma.

http://thevoidcoma.blogspot.com/

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
;